umaytoom Merhaba Kızım 7 aylık olacak ama biz 6-12 ay emziğe geçemedik bi kaç defa verdim ama onu sevmedi iki çekti attı ağzından ne yapmalıyım sizce
cakebabe umaytoom bizde 9 aylığız 1 hafta önce geçtik tamamen aklımdan çıktığı için bu zamana kaldı başta attı hatta öğürdü ağladı zorla verdim uyurken özellikle verip salladım tuttu
momas umaytoom 9 aylık oldu hala 0-6 emzik kullanıyor ona alıştığı için herhalde diğeri büyük geliyor
aselkussum umaytoom benim kızımda 7 aylık gecemedik hala uykuda bile denedim öğüruyo onu büyük geliyo herhalde
umaytoom momas ya aslında buyuk olanla daha rahat ederler gibi geliyor bana 😄 aliskanlik demekki Doktoruna sordum kullanabilirsiniz kısa gelir sadece dedi ama bisey olmaz insallah
guzelanne564 Bizde de durum aynı eline veriyorum oynasın belki o şekilde alışır diye bir de göğsüme koyacağım biraz süt kokusu sinerse belki alır 🥴 çözüm öneriniz varsa ben de alabilirim 👍🏻
guzelanne564 umaytoom aynen yoksa tamamen bırakır diye hiç zorlamadım valla benim için büyük bir kurtarıcı 😁
umaytoom ezgi1212 ona daha var ben o sabrı kendimde göremiyorum şu an 😅 zaten sadece uyurken emzik veriyorum
ezgi1212 umaytoom benim bebek 5 aylık olmadan kendi kendine bıraktı verdim istemedi benimde canıma minnet hazır kendin bırakmış ol bari dedim
umaytoom aselkussum bazı bebeklerde erkenden alisiyorlar altı aylık olmadan veren bile var Benim bebeğimde istemiyor eline verdim alissin diye ama emmeyecek gibi öğürüyosa büyük geliyordur 🥺
aselkussum umaytoom normalde emzige bile çok geç alıştı 4 buçuk aydan sonra tuttu çok sevindim yani tutmasına çok zorluyordu uyku geçişinde falan. Az daha büyürse tekrar denerim çünkü kızım minyon Küçük bı bebek gerçekten büyük geliyo olabilir
umaytoom guzelanne564 emzik kurtarıcı gerçekten özellikle uyuturken sakinleştiriyor rahatlatıyor bebeği
minikmisimben umaytoom bizimkide o dönemde almadı tiksindi sonra büyük olandan zorlamadım da halbuki bıraktı emziği 🥲 herkes alıştırma bıraktıramazsın dedi kendi bıraktı bende zorlamadım açıkçası o zor dönemi geçtiği için
umaytoom minikmisimben uyurken arıyor emzigini uykuya dalana kadar kullanıyor sonra atıyor çok bagimli değil gün içinde aramaz emzik bende vermem
minikmisimben umaytoom daha iyi o zaman ara ara deneyin derim tek seferde bırakmasından sa uyku sersemi büyüğü verseniz belki anlamaz