BtlSare Curlymom22 9.700 aldık Scoot and ride şuan ebeveyn kontrollüsü satışta değil stoğa girince pahalanmış bi şekilde giricek o yüzden alıyoruz madem globber alalım dedik
Curlymom22 BtlSare gereksiz pahalı gibi geldi yaaaa globber alıcam hem ebeveyn kontrollü hemde sizler çok sağlam dediniz
1prensessannesi Curlymom22 kızım 20 aylık scoot and ride aldım oturmalı kısmını çok severek kullaniyor diger scooter kismini henüz denemedim. Kaliteli bir ürün ama tavsiye adetim. Globber inda bisikletini almıştık o da çok kaliteli aynı kalitede diyebilirim
Curlymom22 1prensessannesi anladımmmm ay aklım çok karıştı scoot and ride görüntüsüyle etkiledi ama globber de sanki çok sağlam
Minel-inannesi Curlymom22 kızıma ilk kuzenim de scot&ride denettim takla atıyodu nerdeyse diye almaktan vazgeçtim. Glober 4in1 bisikleti ve düz scooteri var ikisinden baya memnunuz. Decatlonun scoterlarida baya sağlam oluyo düşünürseniz.
arzu343437 Minel-inannesi Minel-inannesi scot and ride düz scooterinda mi takla atıyordu yoksa oturaklı olanda mi
Minel-inannesi Curlymom22 çocuğunuz uzun boylu olacaksa oturaklı almanın pek bi espirisi olmuyo açıkcası. Zaten scoteri görünce oturmakda akıllarına gelmiyo, fırtına gibi gidiyolar sipalar😄
fatc Curlymom22 ben bunun farklı markasını aldım prego ,satıyorum çok kaliteli yalnız oğlum binmek istemedi. Taş gibi derler ya ben baya beğenerek almıştım bakarsanız tavsiye ederim
Curlymom22 fatc prego örümcek almıştım o da diğerkerine göre pahalıydı ama cidden dediğiniz gibi taş gibi çıktı baya kaliteliydi Çok teşekkür ederim bakacağım hemen
Minel-inannesi arzu343437 oturak halindeyken. Aslında düşmeme takla atmama üzerine tasarlanmış bi ürün diye satıyorlar ama belki benim kız fazla kuduruk olduğundan da düşme yaşamış olabilir🤷♀️