Angelmom303 sormamın sebebi sadece onu verdiyseniz kabızlık yapması normal yoğun bi mama olduğu için zaten midede çökme yapıyor ve kusmasını engelliyor emziriyorsanız emzirmeden sonra bir ölçek ya da mama kullanıyorsanız mesela 4 ölçek mama yapacaksanız 3 ölçek normal mama 1 ölçekte ar mama olması lazımdı hatta bizim reflümüz çok şiddetliydi doktora sadece ar mı verelim dediğimizde hayır çok ağır gelir demişti sizinde bilginiz olsun