meva_07 biz mama ile beslendiğimiz için ek gıdaya başladık bi çorba kaşığı miktarda en fazla veriyorum püre şeklinde şöyle söylüyeyim onu kusmuyo ama mama içtiği zaman bir kısmı mamayla birlikte yine çıkıyor tam olarak ek gıdaya önümüzde ki ay başlayacağız bakalım bende merak ediyorum