mondecaidensecmeler oylesinebiri__ doğum yaptığımdan beri hiç regl olmadım hangi marka bakmadım 5 dakika içinde oldu
oylesinebiri__ mondecaidensecmeler testin markası ne test yanıltıcı olabilir hiç regl olmadan hamilelik söz konusu olur bu arada doktor demişti
Elvinemine mondecaidensecmeler olaun canim ikisini ikiz gibi buyutursun .benim kiz 10aylikken hamile kaldim kızım simdi 1yasini doldurunca karnimdaki iki aylık olcak . kızım 17aylik olunca bebegim dogacak.ranbim vermişse rizkinida verir korkma
mondecaidensecmeler Elvinemine canım seninki yine de biraz buyukmus ben uzun süre emzirmek istiyorum ondan korkum var çok küçük
metemom_ mondecaidensecmeler o zaman pek zannetmiyorum ya evet hamile kalma riskin var ama yumurtalama düzenli olmadığı için çok az bir ihtimal hamile kalırsın
Blackcloud mondecaidensecmeler Bende silik çizgilerle öğrenmiştim hamileliklerimi canım. Büyük ihtimalle yeni olduğu için silik çıkmış seninde.
mondecaidensecmeler Blackcloud canım benim suanki çocuğumda da silikten öğrendim ama çok silik olduğunda hamile kalmamistim
Elvinemine mondecaidensecmeler sudun tadi deyişmezse emzire bilirsin canim .doktor tavsiyesiyle.bide zaten hamile kalmişsin napacaksin ?baska yolumu var bunun .kucukde olsa buyukde olsa inşallah doguracaksin
Neslihannnnnnn mondecaidensecmeler aynı durumu yaşadım ve çizgilerim silik bile değildi 2 testimde pozitifti dr a gittiğimde kan verdiğimde sonuç negatifti vücudum biraz yenicdoğum yaptığı için saçmalamıştı 🤣