rasaeom yani şunu yaptım geçti diyemiyorum çünkü bebeğin bu durumu sebepsiz zaten. Pilates topunda kucağınızdayken ufak ufak zıplamalar işe yarar bizde fayda etti gerçekten onun dışında maalesef kendi kendine geçmesini beklemeniz gerekiyor doktor bana sürekli sabret 1 buçuk ayın kaldı 1 ayın kaldı 20 günün kaldı falan derdi yani