Niloyumben benim kızım şuan 6 yalında bebeklikten gelen bir şaşılık uzagı görme kapama tedavisi ile düzeldi ama jayması geçmiyor bu 18 haziran amaliyat oldu 4. Amaliyatı yine tekrarladı geçecek ugraşıyoruz diyor doktorlar düzelmiyor son kez kontrollerini yaptıracagız doktoruna sobrasında doktor degiştirecegiz