Benim yeğenim 11 yaşında oldu yeşilköy dünyagözde bayan bir doktordu ismini hatırlamıyorum ama bakarım. Geç kalmışsınız dedi. Belirgin bir kayma yok ama tamamen iyileşmedi. Egzersizlerini vs de düzenli yapmadı. Sizinki de biraz erken olmuş olabilir mi ⅞ yaş ideal olan zamanmış diye biliyorum.