alpalp7 canım ben 2 aylıkken yaptım anestezi olmadan yaptırmayı tercih ettim narkozsuz yani. İğnede biraz agladı uyusması beklerken zaten normale döndü snra sünnet yarım saate yakın sürdü o sırada ellerini tuttum öptüm konuştum müzik açtım ağlamdı sonra uyuşukluk geçti Doktor’un verdiği kremleri sürdüm calpol verdim 4 saatte bir her altını değişmemde krem sürdüm bi sorun yaşamdık ilk 3-4 ara ara ağrısı oluyodu hızursuzdu snra git gide geçti korkulcak bişey yok Rabbim kabul etsin hayırlı kılsın cesaretli ol birazda sabırlı inşallah rahat geçer