48 günlükken yaptırdık, çiş yaptığını bile anlamadım açıkçası. Krem vermişti doktor her bezini açtığımda sürdüm. Bi de cuma. Sünnet yaptırdık pazar sargıyı açın dedi ıslatarak açmayı akıl edemedik eşimle ama yavaş yavaş açmıştık o zaman canı yanmıştı onun dışında iyiydi. 3. Gün banyo yaptırabilirsiniz demişti doktor netten de baktık bi hafta boyunca küvetine su doldurup 10 dk şampuanlı suda oturturttuk ( iyileşmeyi hızlandırıyormuş ) sonra duş aldırdık. Bi haftada iyileşti zaten