SuMisalii Doğumdan 4 ay sonra regl oldum yanlış hatırlamıyorsam. 6 ay sonra da hap kullanmaya başladım. Hap bitmeye yakın regl olacakmışım gibi belirtilerim oluyor ama olmuyorum. Prospektüste regl olunabileceği yazıyor fakat ben olmuyorum. Yan etkisi sanırım. Doktor kontrollerime de aksatmadan giderim, herhangi bir problem görünmüyor.