OLaaBalito_ Orenda_ evet iyiki kalabalık olmuş ben gurbet teyim tek çok kötü oluyor insan 🥲 dışarıda çok zor çocuklar için 🌷
Orenda_ OLaaBalito_ Bu gece kabus gördüm deprem oluyordu rüyamda korkarak uyandım 🥴Besmele çektim duamı ettim tekrar uyudum başka bir rüya gördüm onun stresinden kafam patlıyor şuan 🤕
Orenda_ OLaaBalito_ Allah’ım elimizi boşa çevirmesin inşaallah 🤲🏻 çok da düşünmemek gerek sanırım yoksa hayatın akışına uyum sağlayamayacağız kendimiz ve çocuklarımız için bir şekilde rahatlamamız gerekiyor 🫂😕
OLaaBalito_ Orenda_ fazlaca düşünmekten çocukların için sakın kalmalısın çok düşünme insan bayağı etkileniyor 🥲
Orenda_ OLaaBalito_ Çok sağol canım kahvemi içeyim ☕ güzel bir müzik bir şekilde dağıtmalıyım bu kafayı 🫂😍
Orenda_ OLaaBalito_ Önümüzdeki hafta çıkacağım canım şuan sadece bahçeye çıkıyorum yada inşaata gidiyorum teşekür ederim desteğin için 🫂❤️