Orenda_ İstanbul’da 6.2 lik depremi yaşamış biri olarak Allah kalplerimize ferahlık versin inşallah
Ben hala atlatamadim o travmayı hele 1 saat önce de oldu burda 4 büyüklüğünde güm diye ses ardından 2 sn sarsıntı tam biraz iyiyiz artık olmayacak diyorum tekrar bi sarsıntı
Kendimi rahatlatmaya çalışıyorum tek güvencem evimiz yeni diyorum üşümezsoyu dinliyorum daha büyüğü olmaz diyor bende kendimi öyle telkin edip günlük hayatıma alışmaya çalışıyorum
Rabbim birdaha göstermesin ama deprem anı çok korkunç sürekli bir panik halindeyim 🥺