ElisaMom_
Merdiven yok en azından hemen evden çıkarım bu en büyük şansım gibi görüyorum tabi Allah’ın dediği olur yinede, odaların kapısını da açık tutuyorum çantam da hemen kapının yanında🥺Kolon yok evde niye yok onu da bilmiyorum evimiz yapılsaydı😏Bu hafta soğuk geçiyor Elanın ishali var karnı ağrıyor 3 gündür,fazla duramadım dışarıda.