Birdunyabircennetannesiii Orenda_ Çok geçmiş olsun Bir süre evden çıkın Daha yeni deprem yaşadık İstanbulda çok şiddetliydi çok korktuk 4.6 da bile çok fena sallanmıştık Öncelikle sakin olun Deprem anında lütfen çök kapan yapın deprem durunca çıkın
Orenda_ Birdunyabircennetannesiii Sağolun teşekkür ederim burası da 4.6 o kadar sert vurdu ki korkunç bir sesdi hiçbir şey almak aklıma dahi gelmedi çocukları aldığım gibi çıktım evden insan ne yapacağını bile şaşırıyor o an Allah’ım ülkemizi büyük afetlerden korusun 😔
Orenda_ uykusuzanne__ İyiyiz canım çayımızı içiyorduk aniden güm diye ses geldi salladı hemen çocukları alıp dışarı attık kendimizi dışarıda iken tekrar oldu o kadar korkunçtu ki 😞
Orenda_ uykusuzanne__ Her ne kadar kendimi depreme hazır gibi hissetsem de degilmişim o an kafayı çalıştıramıyorsun gerçekten mal gibi oldum o an refleks olarak yapıyorsun tamamen 😞
Orenda_ LezizeNine Amin inşallah canım ne deniliyorsa hepsi tek tek gerçekleşiyor en çok da çocuklarımızı düşünüyorum Allah’ım onları imanlarından ayırmasın inşaallah 😔biliyorum ki Rabbim iman edenleri müjdeledi 🤲🏻
Orenda_ ElisaMom_ Allah’ım çokça amin Yarabbim 🤲🏻Dışarıda açık yerdeyiz, oğlumu babası getirdi yanımda şuan kuzum teşekkür ederim😔
Orenda_ Hayallerhayatolsa Allah’ım korusun ya depremle yüzleşmek o kadar korkunç ki yaşatmasın Rabbim ülkemize hiç
Orenda_ twobabymom_ Heran olacakmış gibi hissediyorum çok korktum kanka elim ayağım dolandı yemin ederim 🥺
Orenda_ Aryamlinamom Evt ya merkez üssü Gümüşhacıköy sanırım çok korkunç bir sesti hala etkisindeyim😔
Orenda_ ElisaMom_ Amin canım sağol🙏🏻şimdilik birşey yok geceyi düşünüyorum çocuklar da çok korktu hava soğuk mecbur girdim eve küçük kızım zaten rahatsız biraz off Allah’ım yaa😔
kimbumadam Orenda_ 6,2 de biz de öyleydik insan neye uğradığını şaşırıyor Hazır değilmişiz dedim resmen çanta falan gözüm görmedi
Orenda_ kimbumadam Öyle gerçekten 😞ayağıma terlik giymek bile gelmedi aklıma, çocukları nasıl aldıysam o şekilde çıktım.😔
Brownintens Bir saat önce bildirim geldi deprem ağı uygulamasından 😞🥺İstanbul’da da oldu kısa zaman önce çok kötüydü gecmis olsun Rabbim bidaha yaşatmasın inşallah🤲
Orenda_ Brownintens Allah’ım bu Ülkenin hali ne olacak ya korka korka mı yaşayacağız 😔 sizede çok geçmiş olsun
Orenda_ Asldrk Evt çok kötüydü 🥺Merkez üssü bizim bu taraf olduğu için biz bu yüzden daha şiddetli hissettik sanırım
bizdejantikizlardik Orenda_ Samsundayım bende başım döndü dengemi kaybettim sandım ama depremmiş. Allah beterinden korusun geçmiş olsun 🤲