aselkivanc Emir-sMother evet mehmet beye aldım. Çok yorucu bir süreç 1 yaşında oğlum artık bir sonuç almak istiyorum. Burda ki yorumlar sizin yazdıklarınızı da görünce doktora randevu alayım dedim. Çok teşekkür ederim cevabınız için ❤️ sizede geçmiş olsun 🌸
Emir-sMother aselkivanc Rica ederim🙏 İçiniz rahat olsun ben sonuç alacağınıza inanıyorum biz de çok zorlu süreçten geçmiştik ama düzeliyor emin olun inşallah şifa olsun kuzunuza♥️
aselkivanc ucoglanannesi dün gittik. Doktor çok ilgili ve bilgili ama bizim alerjimiz çok yüksek ve her şeye var. Doktor ümraniye hastanesinden zeynep kamile geçmiş. Burası klinik burda kapsamlı tedavi vs yapamayız maalesef dedi. Yani sonuç alamadım o yüzden .