Emir-sMother MayaliHamur Evet kesinlikle katılıyorum çok zor yıpratıcı bir süreç hem bebiş hem de aile için hepsine şifalar olsun 🙏♥️
MayaliHamur birbalannesi099 besin alerjisinden kaynaklı ise geçiyor ama diğer egzama türleri hakkında bilgim yok bazıları kalıcı olabiliyor acı domates yediğinde azıyor felan yakın çevremde öyleydi o nasıl oluyor bilmiyorum
birbalannesi099 MayaliHamur doktorunuz size ne önerdi peki yiyeceklere yasakmi koydu yoksa ilaç la mi tamamen gecti
ozgmom MayaliHamur merhaba benim kızımda 2 aylık alerji doktoru alerji maması yazdı. 2 gündür kullanıyoruz ama yüzündekiler de azalma olmadı. Alerji testi yapılmadı sadece mama alıyor. Yüzündekiler alerjiden olmuş olsa azalma oluyor mu
MayaliHamur ozgmom eğer sizi emmiyor ve tek alerji maması tüketirse düzelir ama sizi emiyorsa ve siz alerjik ürüne diyet yapmıyorsanız geçmez… yüzündekiler için krem vermediler mi
Minikbirprenses ozgmom bizimde sadece yüzündeudi mustela balm aldık geçti şimdi bazen gene oluyor ama isilik mi egzama mi ayırt edemiyorum ya
mandalina146 Merhaba benim bebeğim 3 aylık yüzünde ve kulak arkalarında egzama çıktı saçı da dahil olmak üzere. Acaba alerjisi olan şeyleri ben yediğimde ona dokunur ve buna sebep olurmu. Sütümden geçer mi yada yediklerimden onun alerjisi olupta
ozgmom MayaliHamur cildiyeci döküntülerin alerji ile alakasının olmadığını söyledi. Seboreik dermatit dedi ilaç krem ve şampuan yazdı. Korkulacak bir sey değil dedi haftaya tekrar kontrolümüz var bakalım
MayaliHamur ozgmom aaa alerji olmamasıma çok sevindim.. çok geçmiş olsun. İnşallah kremi ve şampuanı iyi gelir miniğe..
ucoglanannesi Emir-sMother merhaba gittibiz mi acaba doktora bende oraya randevu aldım nasıl tedavi olabildiniz mi
Emir-sMother ucoglanannesi Merhaba evet evet gittim çok memnun kaldım çok ilgiliydiler test vs de yapıldı alerjimiz geçti çok şükür artık yiyip içiyoruz bir sorun yok inşallah darısı tüm alerjik bebişlerimize🙏🙏
mazman birbalannesi099 merhaba benim 3 aylık beneğimde alerjik atopik dermatit cocuk sağlığına gittim mustela önerdi hiç iyi gelmedi bıoderma atopik nemlendirici ve kortizonlu krem verdi kuruluk oluyor sürekli yüz sırt ve katlanan yerleri hatta sulanıyor. Yeşil alan açtılar cocuk alerjiye randevu aldım ama daha önce duyduguma göre çinko eksikliğide egzama ya sebeb olabiliyor
aselkivanc Emir-sMother Merhaba doktor nasıl acaaba ? Bende yeni randevu aldım 16 gün sonraya. Kendimi ilgileniyor asistanlar mı var ? Kaç doktor denedim hiç bir yol kat edemedik artık yoruldum. İyi bir doktor arayışındayım.
Emir-sMother aselkivanc Doç.Dr Mehmet Yaşar Özkars’a mı aldınız randevuyu ? Asistanı vardı kendisi de çoğu zaman oluyor ama asistanı da uzman Dr Haluk bey di çok ilgiliydi içiniz rahat olsun güzel bir ekibi var.
aselkivanc Emir-sMother evet mehmet beye aldım. Çok yorucu bir süreç 1 yaşında oğlum artık bir sonuç almak istiyorum. Burda ki yorumlar sizin yazdıklarınızı da görünce doktora randevu alayım dedim. Çok teşekkür ederim cevabınız için ❤️ sizede geçmiş olsun 🌸