sunnaa9 obiranne3 4. Ayda dönemeye başladığında rahat hareket etmesini istiyorum hareket kısıtlılığı olmasın diye bırakmak istiyorum
dayes sunnaa9 kollarını hafif müslin gibi bir şeyle tam kundak yapmadan uyutsanız yani mesela üzerini örter gibi yanlardan sıkıştırsanız, uykuya dalınca kaldıysanız fark edip uyanır mı
sunnaa9 PeekaBoo_ önce bende öyle yapıyordum gayet iyiydik sonradan kendini uyandırmalar başlayınca hiç açmadım şimdi de açıyorum yavaş yavaş zaten ben açmasam bile kendi bazen bir şekilde kollarını çıkarıyordu