Bende kundak yapmadım büyükler hep yap diyor ama yapmıyorum şuan 4.ayı bitiriyoruz. Dediğiniz gibi bebeğim çok hareketli ve uykuda sürekli eli kolu oynadığı için kendi kendini uyandırıyor ama sabırla uykuya alışmasını bekledim, keza da öyle oldu, şimdi yine eli kolu oynasa da kendini uyandırmıyor çünkü o da alıştı bu duruma. Biraz daha sabredin zaten istemeyen bebek kundakta istemiyor emin olun biz mesela doğdu doğalı kızımın üstünü hiç örtemiyoruz. İstemiyor ve uyanıp ayakları ile üstünü açıyor. Her gece dalınca yine örtüyorum yine açıyor. Artık baktım soğuk değil eli ayağı üşümüyor bende nasıl rahat ediyorsa öyle gitsin diye örtmüyorum artık.