Kayraaaa Peki sen neden iyiyse iyi kötüyse kötü yazmayıp bana yazma gereği duydun ? Bu postu şu anda sen ve ben meşgul ediyoruz sebebide sensin . Tartışmak istesem bende soru sormaz verir veriştirir çıkardım tıpkı sizin tartışmak istediğiniz gibi . Benim sana vericek cevabım çok her yorumuna cevap veririm ama istemiyorum ağzının payını verip bunu saygısızlığa çevirmek asla istemiyorum . En iyisi sen post sahibi arkadaşa iyi kötü yaz ve çık ne dersin ?