Deletedmom781 Ila_yda 500 gr ile 1500 gr normal kilo alimi diye biliyrm bi doktorunuza danisin anne sutu aliyorss sorun yoktur sanirim
Kayraaaa MuhammedAmine neden her kilo postuna girip ters yorum yapma gereği duyuyorsunuz merak ettim🙄🤔
MuhammedAmine Kayraaaa sence bunca yorum arasında ters yorum benim ki mi ? O bizlere bende ona fikrini sordum . Benim zoruma giden bir durum yok . Senin zoruna giden bir durum var mı ?
Kayraaaa MuhammedAmine evet burası aklımıza takılan soruları sormak için kullandığımız bir platform bişey sorulduğu zaman tersliycek platform değil lütfen yorum yaparken karşınızdakinin bi anne olduğunu evladını düşündüğü için sorduğunu unutmayın hepimiz bebeklerimiz için burdayız araştırıp öğreniyoruz öyle değil mi biz biliyoruz iyi bi kilo olduğunu ama belki o bilmiyordur bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır!!!!
MuhammedAmine Kayraaaa 5 harfli bir kelimeye verilen cevap ? Kesin zorunuza giden bir durum var . Birşeyi yazmayı unutmuşsunuz isteyen istediğine saygısızlık yapmadığı sürece istediği şeyi yazabilir . Bolca ünlem işareti koymak haklı olduğunuzumu düşündürüyor ? bakın bunu bilmiyordum öğrenmek ayıp değil öğrendim
Kayraaaa MuhammedAmine saygısızlık yapıyorsunuz ama farkında bile değilsiniz sizce ....? diye bir cevap mı olur evet iyi hayır kötü yaz çık yada hiç bişey yazma
Gamzem12_y Neden kadına kızıyorsunuz belki az gelmiş belki de çok geldiği için normal mi diye fikir sormak istemiştir benm de bebegm haftalk yarm kilo alıyor ama normal mi değil mi diye soramadm gelip bu postta bilgi edineyim dedim ama sabote etmişsiniz postu
Aryasare Ila_yda Doktorun söylemiştir normal veya değil diye bilgilendiriyorlar bizi kilo konusunda 😊
MuhammedAmine Kayraaaa Ne güzel söylüyor sun iyidir kötüdür oku geç yazma !!!!!!!!!!!!! Bakın ne kadar haklıyım 💁🏻♀️ Ayrıca ben sizin kadar nokta koymadım yalnızca bir soru işaretiydi . Saygısızlık buysa sizde bana saygısızlık yapıyorsunuz
Kayraaaa MuhammedAmine oku geç demiyorum bir daha oku istersen iyiyse iyi yaz kötüyse kötü yaz ya da sinir mi oldun yazma cevap çık posttan bu kadar basit