daha yeni dyson v15 aldım bebekle kullanımı kolay olsun diye evdeki bütün süpürgeleri sattım bunu aldım. Eski süpürgem toz tozbasz anam babam usulü parkeleri söken cinsten samsungtu. şimdi o tarz haldur huldur süpürmeye alışmış biri için hem bu kadar para verip hem de çok dikkatli kullanmak canımı sıkıyor bişeye takılıyor duruyor yok halı başlığı ayrı bilmem ne. Çok güzel süpürüyor o ayrı konu bence ağır da değil oğlum kucağımdayken (11 kilo) süpürebiliyorum . Annem de almak istedi sen bundan alma dedim çünkü o çok dikkatsiz kullanır uğraşamaz yani . Bence alırken bir de bunu düşünün çok para verdiğim için geriliyorm kullanırken 😵💫