Dyson ı neden seviyorlar anlamıyorum bi ben ısınamadım ev süpürmekten soğuttu beni. Hem ağır hem de güçlü modlarında sürekli kendi kendine takılıp kapanıyor. Halı uçlarına değince kendini kapatıyor çok gıcık oluyorum ya valla verdiğim paraya acıyorum