Belki linçleneceğim, sanane diyeceksiniz ama sürekli otizm mi konusu görmekten gerçekten yıprıdım. Üzülüyorum da yazık günah ne hale getirdiler anneleri. Bebeklerin her hareketlerine otizm mi diye bakıyorlar artık. Arkadaşlar bebekler bir hareketi sevince sürekli onu yapmak ister, tekrarlar bu normal. Bazı hareketlerinin yaşıtlarına göre biraz gecikmesi de normal. 10 aylık yürümüyor, 9 aylık emeklemiyor, konuşması yok, bilmem kaç aylık oturmuyor… vs diye görüyorum sürekli. Bebeklerden birçok şeyi hemen bekliyorsunuz olmayınca otizm mi diye üzülüyorsunuz. Haklısınız anne olunca insanın aklına hep acabalar geliyor. Ama gözünüzü seveyim kendinizi bu kadar yıpratmamaya çalışın. Otizm bu kadar yaygın bir şey değil. Sosyal medyada herkesin ağzına dolanmış bir kavram oldu çıktı son yıllarda. İnsanları deli ettiler iyice. Ben de kaç tane post, video gördüm bebeğin oynamasına bile otizm belirtisi yazmışlar artık delilik resmen. Tabi ki göz teması olmaz, adına dönmez şüphelenirsiniz ama her hareketini sürekli incelerseniz bu hayat geçmez böyle. Kusura bakmayın uzun oldu. Bu konuyu çok görmek üzüyordu beni içimden atmak istedim. Bebeğinizle bol bol oynayın bu zamanlar bir daha gelmez.