biraz_tantana Nova 1750 watt olanın linkini atabilme imkanınız var mı karacadan baktığımda bir sürü çeşit vardı
Esmabetul obobok serie2 modelini kullanıyordum Arda beyin tanıttığı Serie6 modeline geçtim 16 bine almıştık diğeri küçük geliyordu ben çok kullanıyorum mutfakta elim kolum 😀