biraz_tantana Kızlar 5 6 binlik bir bütçeyle hamur makinası önerisinde bulunur musunuz plastik uçlu olanlardan istemiyorum teşekkür ederimmmm
minikayaklarr biraz_tantana bende uzun zamandır araştırıyorum Arçelikte buldum bir tane ama onunda yorumu yoktu maalesef
biraz_tantana minikayaklarr pek yaygın kullanılan bir şey değil mi anlayamadım hiç bir yerde düzgünce yorumu olan bir şey bulamıyorum olanlarda çok pahalı
minikayaklarr biraz_tantana evet çok pahalilar o kadar para vermeye kesinlikle gerek yok bence herkes karaca demiş ama karaca çok çabuk bozuluyor bence arcelige bir bakın derim 5000 liraydı
minikayaklarr cokbilmismom yaa bende uzun zamandır Arçelik araştırıyorum hangi seri acaba bilginiz var mı
Epifenomen-gkc biraz_tantana yui öneririm. 3 yıldır kullanıyorum kendisi alüminyum gövde. 6 lt hacimli ve parçaları da alüminyum döküm. Birçok arkadaşıma da aldırttım çok memnun hepsi de
Esmabetul obobok bende tam Bosch yazacaktım😀 Bende Bosch kullanıyorum beş yıldır birkaç ay önce modelini yükselttim sadece çok memnunum
obobok Esmabetul çoook iyi olmus :) neladara ve hangi modelini almıstınız :) ben cok kek hamur vs yapmıyorum ama makineyi cok beğeniyorum🤣
Esmabetul obobok serie2 modelini kullanıyordum Arda beyin tanıttığı Serie6 modeline geçtim 16 bine almıştık diğeri küçük geliyordu ben çok kullanıyorum mutfakta elim kolum 😀
gurbetteanne10 biraz_tantana şuanki fiyatını bilmiyorum Fakir culina kullaniyorum iki tane haznesi var biri cam biri metal çok memnunum
Nova biraz_tantana Karaca mastermaid 1500 watt olanlardan aldım. Sürekli kullandığım bir şey değil bana yetti. Kaliteli duruyor. Annemde de 1750 watt çift kollu olanı var ama onun fiyatı 6-7 bin bandında.
biraz_tantana Nova 1750 watt olanın linkini atabilme imkanınız var mı karacadan baktığımda bir sürü çeşit vardı