miraclemagnet oğlum 17 aylıkken işe başladım ilk hafta benim için çok zor geçti Çok Stres yaptım ama baktım ki oğlum Anane evinde çok mutlu evdekinden daha keyifliydi . Sonuçta ben evde tek başıma bakıyorum Annemgil 3 kişi ve biraz bizim evi biraz onların evi Ev değişikliği de ona iyi geliyordu. 2 hafta daha rahat geçti
3 hafta Meğer ben işe gitmeyi özlediğimi ve iş yerinin bana iyi geldiğini fark ettim. Ben mutlu çocuk Mutlu Ama tabi benim oğlum 17 aylıktı sizinkinden nispeten biraz daha büyüktü.
Çünkü benim Aklımdaki rakamda 2 yaşına kadar Evde olmakti ama nasip 17 aya kadar gidebildik birlikte.