Bende başlıyorum işe ama kızım 2,5 yaşında o kadar küçük olsa bırakamazdım herhalde ya ama zamanla alışırsınız bi düzen oturur, çevremde 3 aylıkken bebeklerini bırakıp işe başlayanlar var. Yapamasa onlar yapamazdı. Ben bile kızım 2,5 yaşında olduğu halde sizin gibi düşünüyorum, ama onlar için çalışıcaz yapacak bişey yok. İyi tarafından bakın çalışmak çok güzel bişey.
Bize iyi gelecek yaralarımızı saracak 😂🥹💖🌺