Beyza0396 Kanı son verdiğiniz yer ile aynı verin. Her hastanenin negatif sonucu aynı olmuyor. Bazıları 0 dan başlatıyor bazıları 1.20 den. Bende şöyle bir şey olmuştu. Adetime 1 hafta varken test yaptım silik çizgiydi kan verdim 1.20 çıktı. Negatif yani, 2 gün sonra aynı hastanede tekrarladım kanı. Çünkü gebelik varsa sağlıklı ilerliyorsa 2 gün sonra 2 katına çıkmalı. Testi de yaptım oda daha koyuydu kanda 12.58 e yükselmişti.