Beyza0396 kimyasal yaşıyor olabilirsiniz ben iki kez yaşadım o silik çizginin gün geçtikçe net çıkması lazım ve kanda düzenli artış olması lazım. Kese oluşmadan atıldı bende, biri bir hafta gecikti diğeri 15 gün testlerim hep silik çıktı ve betam saçma sapan arttı. Tabi doktor değilim ama tekrar bir kan vermenizde fayda var bence.