4807 bende kendi çatalım kasigim bardağımı oğluma kullanmıyorum kullananlarida mantıklı bulmuyorum. Bir virüs bakterisi taşırız farkında degilizdir veya grip olacağız daha belirti vermemiştir, uçuk virüsü vardır(en tehlikelisi) vs vs. Annem der mesela geçmişte kendi kasigimizdan yedirdik sizi ne kadar cahilmişiz diye. Şimdi asla torununa öyle bir şey yapmaz bilinçleniyor çünkü insan. Sizin durumunuzda çok sinirlenmezdim çünkü bilmeden yapılmış bir durum eşiniz bu hassasiyetinizi biliyorsa daha fazla dikkat etsin bundan sonra ses yükseltmeye değmez tabi ki