4807 19 aylık oğluma babası benim yarım suyumu içirmiş bilmeden. Çok kızdım içimden ama ses etmedim fazla siz bu konulara dikkat ediyo musunuz ? Ben asla kendi çatalım kaşığımla yedirmem mesela. Bu durumuda cok taktım kafama insallah hastalanmaz
Ogulluana 4807 kendi çatalı kaşığı kullanmayabilirsin bardağı da anlarım ama böyle tepki vermeniz saçma her zaman olan bir şey değilse dünyanın sonu da değil biraz Relax
[silindi] 4807 ağzınızda yara yoksa bişey olmaz. Ayrıca ilk 6 ay neyse de sonrası için bu kadar pimpirik yormuyor mu gerçekten.? Ben yapamazdim
Dilaradeniz 4807 eminim kimsede kendi çatalı kaşığıylada vermiyordur ama eşiniz bilmeden içirmiş kızılacak bişey göremedim ben
[silindi] 4807 bulasici bir hastaliginiz yoksa agzinizda uçuk yoksa bu endiseniz neden? Kimse elbette kendi catali kasigiyla yedirmiyor ama anlik bi dalginlikla yapilmis biseydede kimse boyle dunyayanin sonuymus davranmiyor bence biraz relax olun bu cok yorar sizi
4807 Dilaradeniz hiç öyle değil ben cok şahit oluyorum bu tarz seylere. Kendi çatalıyla bi kendi yiyor bi cocuguna veriyor mesela bana tuhaf geliyor
4807 [silindi] hafif bogazım agrıyor o yüzden endişem. Yoksa otekiler yok. İnsalalh hasta olmaz diye o sebeple dedim
Ogulluana 4807 kendini yorma strese sokma kendine zarar verirsin anca. Çocuk bunlar sen yetişene kadar kimbilir kimlerin bardağından su içeçek hepimiz yaşadık yaşıyoruz hep kontrol edemiyoruz
[silindi] 4807 bence iyi değil yaptığınız. Yarın parkta salıncak demiri yalayacak. Siz bu kadar mikroptan uzak tutayım derseniz çocuğunuza sadece zayıf bir bağışıklık sistemi yaratırsınız. Naçizane fikrim.
Dilaradeniz 4807 bu kadar çok takılıp düşünmememk lazım kendine zarar sadece. Ve bi zaman sonra çocuğuda çok sıkmaya başlayıp hem onu hem kendini çok yıpratırsın.
linatella 4807 Evet ben yediriyorum mecbur kaldığım durumda size tuhaf gelebilir belki ayıplanacak,kınanıcak bişeyde olabilir ama madem sordunuz söyleyim kızım 3 yaşında olacak gerektiğinde yediriyorum ✋🏻
Dmtt06 4807 ben de sizin gibiydim şimdi 27 aylık eskidi gibi kontrol edemiyorum her şeyimizi kullanıyor özellikle benim dışardaki insanlara karşı daha dikkatli olun mesela dedesi kendi kaşığıyla çorba vermişti büyük kavga çıkardım ama siz onun annesisiniz
4807 Dmtt06 doğru haklısınız ilerde kreş e gidince hiç kontrol edemeyecegiz. Dedesinin yaptıgı beni suan cok gerdi :) bende olay yapardım
imaddesi 4807 ay ben hiç takmam ya. Kimse kendi çatalıyla kaşığıyla da yedirmiyomuş ben şok😅😁 hasta değilsem ve uçuğun yoksa veririm 😅 başkasının bardağı olsa kız ama senin bardağın, hasta değilsen takılma🙂
imaddesi 4807 çok geçmiş olsun umarım bebeğiniz hasta olmaz. Evde meyve varsa yedirin vitaminleri tam olsun
4807 [silindi] yaladı canım merak etme onuda taktım fazlasıyla kafama :) çok fazla yoruyor bu durum beni. Çok yorgunum umarım düzelir zamanla biraz rahatlarım