honeybabyy mecbur deneye deneye bulacaksın. Maddi olarak ilk zamanlar sarsabilir mama boşa gidince tamami bitmeden baska markaya gecince ama olsun önemli olan bebişimizin rahat etmesi. Bir kere doğru mamayi bulup bebeginin rahatsizligi gidince ondan devam edersin sonucta onlarin da bir ağız tadı var 🤭 ama denemeden bilemezsin. Bu mama markaların düz aptamil bebelac sma vs. olarak degilde işte Bebelac Gold, Sma comfort, aptamil prosyno tarzi yan isimli olanlarina yönelmiştim ben onlar daha sindirimi kolay oluyor🫶🏻