honeybabyy bize sma comfort çok iyi geldi. Hipp combiotic denedik çok kötü kokuyordu ve bebeğim kusuyordu gazına da iyi gelmedi. Bebelac, Bebelac Gold, normal aptamil denedik onlar da gaz yaptı hep. Sma comfort iyi geldi bir de biberon olarak avent antikolik aldım. Doktorumuz comfort mama iyi geldiyse onunla devam iyi gelmediyse üzerinde ar yazan mamalar var onlardan alın dedi ama comfort çok şükür iyi geliyor. Belki bebeğiniz mamadan da kusuyor olabilir dediğim gibi bu mamaya gecince kusma olayimiz da gaz olayimiz da geçti baya çok şükür.
Bir de beslendikten hemen sonra yatirmiyorum ben bı 10 dk falan dik pozisyonda tutuyorum veya yan yatırıyorum kusma olayı olmuyor o zaman.