newmommyela deris Tugcebb Merhaba hanımlar bende bugün bu kundağı kullanmaya başladım kusura bakmayın tamamen bilmediğimden soracağım bu kundağı gece yatarken yapıp sabaha kadar hiç açmayacakmıyım birde sabahları uyurkende kundak yapmama gerek varmı sizce
Tugcebb newmommyela ben gündüz uykusunda da yapıyordum ama uyumadığı kendini uyandırdığı için yapıyordum uykusu daha uzun oluyordu. Eğer uyuyorsa gerek yok uyumuyorsa yapın. Gece çıkartıymıyordum sanırım. Kendi gevşetirse açıp tekrar yapıyorduk sadece