Habibe08 Kullanip memnun kalan varmı hangi markadan memnunsunuz, kızım inşallah yazın dogacak çok gördüm ama kullanislimi bilmedigimden almaya cesaret edemedim,sizin kullanip memnun oldugunuz model marka varmi?
deris Habibe08 sevi bebenin kundağını kullanıyorum Yenidoğanda. Çok memnunum. Owlinin de aldım ama çok kalın kışın kullanacağım
Deletedmom_281 Habibe08 cirli kundak bizim icin cok tehlikeli oldu bir sekilde zorlaya zorlaya elini kolunu cikarip sıkıstıriyodu bebegimiz. biz fermuarli olanlardan cok memnun kaldik
Habibe08 deris bende ona baktimda hoşuma da gitti kullanışlı diyorsunuz yani kalınlığı nasil malum yaz geliyor bende yazın dogurcam inşallah içine boş zibinla kullanmak istiyorum
newmommyela deris Tugcebb Merhaba hanımlar bende bugün bu kundağı kullanmaya başladım kusura bakmayın tamamen bilmediğimden soracağım bu kundağı gece yatarken yapıp sabaha kadar hiç açmayacakmıyım birde sabahları uyurkende kundak yapmama gerek varmı sizce
Habibe08 Deletedmom_281 fermuarlidada hareket ettirir diye düşünüyorum ama bilmiyorum hic kullanmadim hicbirini pratik olsun diye almak istiyorum ama
Tugcebb Habibe08 ilk 1 buçuk ay kullanmadık diye hatırlıyorum yalan olmasın. Bol gelmiyor, zaten çırt çırtları sıkılıyor kendine göre. Sarıyor yani. Başlarda içinde yok oluyordu tabii sonra sığmakta zorlandı 🤦🏻♀️ biz müslinle sarıyorfuk başta ama ister istemez tam kundak olunca bacakları sıkmıyoruz desekte kalça bölümü illa ki sarılıyor. O yüzden bence hazır yarım kundak ideal
oylesinebiri__ Habibe08 evet Eylül’de doğdu hiç kundak kullanmadık sallanmaya alışmadi bu ikisini hiç bilmedi
Habibe08 oylesinebiri__ ben oglumda kullandım onun sayesinde bayada rahat uyuyodu bundada istiyorum tabi durursa
Habibe08 Tugcebb muslinlede sarinca illa gevsiyo bide sagi sola döndürunce kat kat oluyo iyice sicaklatir temmuzda olcak doğumum bunlar hic yoktan tek kat olur diye istedim icine tek zıbın giydiririm diye