bilgehatun4 benim ilk doğumum çok zor geçmişti, sezaryendi ama çok zor kendime geldim, ayağa kalkıp eskisi gibi yürümem 20 gün sürdü, resmen doğumdan korkar hale gelmiştim. İkinci sezaryenim çok güzel geçti, 2.günü ayaktaydım fakattt bir hafta sonra hepimiz hasta olduk, hastalığı atlatmamız tam 40 sürdü, bebeğim bir hafta yoğun bakımda yattı, büyük çocuğum desen hastane hastane gezdik resmen, ben desen ayağa kalkıp tuvalete gidecek durumum yoktu.
Şuan tekrar hamile olmaktan doğumdan o kadar korkuyorum ki anlatamam. Rabbim artık isteyene versin, iki çocuğuma sağlık versin diye dua ediyorum sürekli
Yani demek istiyorum ki, insanın başına herşey geliyor. Senin durumum daha da zor olmuş, şükür ki artık geçmiş diyebiliriz. Herşey çok daha iyi olacak inşallah 🤲🏻