bilgehatun4 Evet kesinlikle doğru yapıyorsunuz, hakkınızı arayın, birşey çıkmaz zaten deyip ses çıkarmadıkça daha da umursamaz olunuyor malesef sağlık sektöründe. Doğum doktorunuzun sizi muayene etmeden hastaneden çıkarması başlı başına kabul edilemez bir hata zaten. Çok çok geçmiş olsun, bebeğinizle geçireceğiniz çok güzel vakitleriniz olur da inşaAllah, bu travmatik doğum ve sonrası sürecinizin etkilerini çabucak atlatırsınız 🥰🤲🏻