Zynp-61 03ekim bence herkes göründüğü kadar toplu değil 🤣 Teşekkürler sizinde anneler gününüz kutlu olsun 🥰
Ballilokmam11 03ekim oyuncak dolabına koyuyorum içi dışı oyuncak fazlasıni da kutulayıp garaja kaldırdım
momas 03ekim benim evim de 1+1 yerim yok gibi birşey mecbur aldım yoksa her taraf bomba düşmüş gibi oluyordu❤️ sizin de anneler gününüz kutlu olsun❤️❤️
03ekim Dedektifgadget ayyy buna güldüm çekmeceler benim mutfakta 2. Çekmece ona ait geçen ahşap blok almıştım babasının çoraplarının içine üçer tane koymuş 😂😂ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN 🌸
starwomen 03ekim Oyuncak dolabı aldık ona koyuyoruz. Çekmece olması pratik, kendisi de rahatça alıp, rahatça koyuyor. Tavsiye ederim. Ortalığı da güzel topluyor.
starwomen 03ekim Evet pratico aldık. En çok satan oydu 😅 Çok teşekkür ederim. Sizin de anneler gününüz kutlu olsun 🌼🫶
Mryasmin Odasındaki dolap büyük çoğu orada pelusları raflı dolaba dizdim . Küçük parçalı olanlar kutu ile yatağı altında
03ekim Mryasmin bizde park beşik olduğu için altı olmaz ama ilerrde yapmak için bu mantıklı geldi bana 💐ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN 🌸
kader539_ 03ekim oyuncak kutuları var kapaklı vüyük onlara koyuyorum oynayacağı zaman veriyorum evdeki herşeyim kutuludur. Mutfaktaki fazla ıvır zıvırlarım fazla oyuncak fazla ayakkabı herşeyi plastik büyük kutularda tutuyorum
3kedili2bebekli 03ekim trofast kullanıyorum çok memnunum tabi bebeklerimin sürekli açıp sağa sola dagitmalari yorucu ama hem şık hem toplama kolaylığı
bskl 03ekim çok teşekkür ederim sizinde kutlu olsun ❤️çamaşır sepetleri oluyor ya hasır büyük hem şık durur fikir olur umarım