03ekim Merhabalar kızlar bebeklerinizin veya çocukların oyuncaklarını nasıl toparlıyorsunuz veya nereye koyuyorsumuz önerilerinizi bekliyorum bizimki şuan torbaya koyuyorum hoş durmuyor
sezer2022 03ekim plastik geniş çekmecelik aldım trendyoldan 🤗 oyuncak dolabı yazınca çıkıyor, hem kendi açıp alıyor istediği oyuncağı
bloommom 03ekim oyuncak dolabına yerleştiriyorum oynayacağı kadar oyuncağını odasına oyun matına koyuyorum orda oyalanıyor
Asyaveannesi04 03ekim ebebekte tuffex büyük oyuncak kutuları var indirimde baya uyguna 3 tane almıştım üst üste durabiliyorlar o kadar derleyip topluyor ki iyiki almışım
ebru3457 03ekim çekmeceli oyuncak dolapları var belki görmüssünzdür bende bi kaç ay önce ondan aldım hem oyuncak kategorisine göre ayırabiliyorsunuz
03ekim Aklimideliricem valla koli iyiymiş ha klasik ilerleme 😁maksat düzenli olsun düzenle psikolojiyi bozacaz
momas 03ekim ben oyun alanı aldım salonda kurulu 120×120 boyunda. Bütün herşey onun içinde. Gün içinde neyle oynayacaksa alıyorum ayrıca halısı var halının üstünde oynatıyorum akşam gene alanın içine atıyorum. Etraf dağılmıyor hiç değilse
03ekim momas buna bakacağım teşekkürler aslında evim dar gereksinim duymam dedim ama öylede olmuyor 🌸ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN 💐
03ekim bskl benimki büyük ya oyuncakları fazlalaştı o yüzden acaba toparlamak için ne yapabilirim 🌸ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN 💐
Zynp-61 3 4 tane kutu aldım kapaklı onlara koyuyorum torbaya koyduklarım da oluyor fazla oyuncak olunca
03ekim Zynp-61 torba da olırda artık düzen videoları göre göre sorgulama yapıyorum ben dağınık mıyım 💐ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN 🌸
momas 03ekim benim evim de 1+1 yerim yok gibi birşey mecbur aldım yoksa her taraf bomba düşmüş gibi oluyordu❤️ sizin de anneler gününüz kutlu olsun❤️❤️
Zynp-61 03ekim bence herkes göründüğü kadar toplu değil 🤣 Teşekkürler sizinde anneler gününüz kutlu olsun 🥰
bskl 03ekim çok teşekkür ederim sizinde kutlu olsun ❤️çamaşır sepetleri oluyor ya hasır büyük hem şık durur fikir olur umarım