ozlemozkan yaşanıyor tabi ki. Mesela emzik emmeyen kızım emzik istedi görünce , sirkeye bandım verdim :) istemedi geri, şimdi alsa da oynayıp atıyo. Beşiğine yatmak istedi yatırıyorum. Yanında yatıp uyuyodum, kucağında uyuyum demeye başladı. Kucağımda yemek yemek istiyor. İşte biraz daha ağlak filan ama idare ediliyor ya sandığım kadar kötü değil :)