ebrarebrubayram Nazliezgi son çıkan yenidoğan için trendyolda filan var çok işlevsel bence bende ordan aldım memnunum
ruky Nazliezgi 1 haftalıkken ilk törpülemiştim. Daha sonra tırnak makası ile kesmeye başladım. Uzadığı gibi tırnaklarını kestim. Büyükler eldiven tak yüzünü çizer dediler ben takmadım. Yüzünü de hiç çizmedi.
Meri-Mel Nazliezgi Sanırım kırktan önce kestim ben hatta ondan mı nedir hurefe biliyorum ama çok çabuk uzuyor 😂😂😂
perla_ Nazliezgi ön taraf fazla döküldü tüpçü fikret gibi 😂😂 oldu bunun üstüne cildine yapışıyor gözüne giriyor
ereninannesi_ Nazliezgi hastaneden döndük sonraki sabah yıkadık ve hemen kestim 5 günlüktü. Bana da kesme dediler ama çok uzundu ve kırılıyordu
KLORAK Nazliezgi tırnakları kısaydı 2 haftalık oldugunda uzadı kestim yizünü çizmesin diyr Kesmek de degil şu yeni nesil törpü
gg3848 Nazliezgi ben korktum 40 gün bekledim sonrasında da törpüyle kestim kızım 7,5 aylık hala törpüyle yapıyorum🙈
Bebegimm1 Nazliezgi ertesi gün kestim eldiven takmamak için.her hafta düzenli doğdugundan bu yana keserim yüzünü çizmedi hiç hem eldiven takmak da iyi değil uzun süre birde eli kapalı kaldıgı için ekstra koku oluyor terlediği için kısacası kesmek daha iyi
minnakkofte Nazliezgi 2 haftalık kestim iki kızımda da eldivenleri çıkardım o zaman.zaten doktor çok takmışsin çıkar artık demişti
kocatarafindanefret tırnakları ilk yumuşaktı o zaman kesmedim ne vakit sertleşti o zaman kestim (eldiven 1-2 gün kullandım ilk doğduğunda)
eymenku Nazliezgi ben üç günlükken kestim bir daha eldiven giydirmedim annem kırkıncı bekle falan diye bı kaç hurafe söyledi ama ben kesmem gerektiğini düşündüm ve kestim 😀