Nazliezgi bebeklerin üşüdükleri ellerinden ve ayaklarından anlaşılmaz. Bebeklerin elleri ayakları soğuk olabilir vücutlarındaki kan akışı önce hayati organlarına oluyor ☺️Ben de giydiriyordum kaç doktora gittiysem hepsi çıkarttırdı eldivenlerini bırak elleriyle sana temas etsin giydirme diye. Tırnaklarını da ben eve geçince kesmiştim çünkü uzundu tırnakları yok tırnaklarını erkenden kesersen eli uzun olurmuş yok ömrü kısalırmış hepsi hurafe şeyler. Dikkatli kestikten sonra hiçbir şey olmaz 😊 Sağlıcakla büyütün