3aslanannesi3 asilburcu bana mesaj geldi olumsuz sonuclanmıştır diye sebebi ne bilmiyorum 20 martta doğum yaptım neye göre veriyorlar vermiyorlar veya
bittercikolata__ 3aslanannesi3 hayır hiç bir şartı yoktu herkes alacaktı illa verecekleri paranın tadını kaçıracaklar
Dilaradeniz arife86 bende hepsini girdim benim devam ediyor valla ne yaptıkları belli değil kafalarına göre yapıyorlar
gulcem53 mhtpdrmz tek seferlik değil diye biliyorum 60 ay yatacaktı Tek seferse saçmalamışlar 60 ay yatacak diye açıklanmıştı haberlerde