smokenights canım dikkatli okursan 2024 e kadar doğumu herçekleşenlerin alacagı oara yazıyo orda öncesi dopum yapanlar kaymakamlıga mı ne basvuru yapıyo 2025 itibariyle doğum yapanlar buraya başvuracak diyo yanlış anlamıssın. Ben 18 aralık 2024 de doğum yaptım mesela eşim aman 400 liralarına mı kaldık bide basvuruyla uğraşamam dedi yapmadı 🙈 zaten ocakta doğum yapsaymıstım yaşım 32 gene vermiyolarmıs yaş sınırıda varmıs 2. Bebeğim