ece94 evet haklısınız 2. Ayda özellikle o kadar gaz sancısı vardı ki uyanık kaldığında hep ağlıyordu şimdi yabaş yavaş azalıyor uyanıkken daha iyi gibi ama uyanmaya yakın o sancılar başlıyor galşba kucağıma alınca susuyor kıyamam ben ona ya . Bizimkide 4. Ay gibi biter ımarım rahatlar