ozgecankosar Merhaba kızlar bebeğim 2.5 aylık uyandığı an mızmızlanmaya başlıyor hep sesli uyanıyor ağlıyor bacakları hep havada . Her uyandığında yapıyor neden olabilir . Gaz sancısı mı ? Bu durumu yaşayan anneler ne zaman bitecek
betul97_ ozgecankosar Gaz sancısı var büyük ihtimal. Emziriyorsanız 5 dakika da bir kaldırıp gazını alıp tekrar emzirebilirsin ben çok fayda buldum. Birde gaz masajları var o da çok iyi gelir
ozgecankosar betul97_ öyle yapıyorum gazını çıkartıp yatırıyorum ama hep böyle anlayamadım çok mu gazı var acaba 🥺
betul97_ ozgecankosar Ne kadar çıkarsanız da gaz tam olarak çıkmıyor. Bizde bunu yaşadık banyoda da masaj yapın iyi gelir
Minikbirprenses ozgecankosar bizimkide öyleydi 3 aydan sonra biraz düzeldi bazen gene ağlayarak uyanıyor ,4.aydayiz bu arada
ozgecankosar Minikbirprenses gizli reflü diye bişey okudum o mu acaba . Ya da gaz mı sadece inşallah geçer 🥺
ozgecankosar SuMisalii ne zaman geçer peki gecede 5 saat falan uyuyor. Ikınarak kalkıyor çok gazı var belliki masajla baya çıkartıyoruzda ama yetmiyo galiba 🥺
SuMisalii ozgecankosar bazısında 4 ay da bazısında 8 9 aylarında geçiyor. Sizin biraz daha zaman var. Takviye alıyor musunuz?