nazli41 oylesinebiri__ comfort derken neresinde görebilirim bu bilgiyi kutunun onu bilmiyorum açıkçası
Rabiiul oylesinebiri__ 800 g diyor comfortta büyük paket yok sadece 400 g var muhtemelen elindeki optipro
Rabiiul nazli41 siz yazmayınca Amazon’dan 2 paket aldım , ama satılmazsa tekrardan haber verirseniz alabilirim
Rabiiul nazli41 satılmazsa haberleşelim siz yazmayınca bugün teslimatlı sipariş verdim Amazon’dan birazdan elimde olur
nazli41 Rabiiul Rabiiul üçünü toplam 1300 e satıyorum ben . 3 numara alcam tekrar hızlıca satmaya çalışıyorum:)
nazli41 Rabiiul öyle mi ev taşıyorum da giremedim uygulamaya hızlıca ben de Amazon’dan aldım henüz satılmadı 3 adet her biri 800 er gram
Rabiiul nazli41 benim kaçırdığım bir nokta var kızım 10 aylık zaten 2 ay sonra 3 e geçeceğim bende 🥲 2 paket aldım satılmazsa 1 paket sizden alabilirim
Rabiiul oylesinebiri__ e bebek ve getire bakın hangi şehşrdesinşz bilmiyorum ama daha uygun Trendyol da Happy cender satışı da var
oylesinebiri__ Rabiiul getire baktım yoktu optipro var e bebekte de gidip alamıyorum maelesef uzak kargo 3 4 güne anca gelirdi hiç maması kalmamıştı 3 4 saat içinde istiyor mama yoktu mecbur en kısa sürede aldık