Merhaba,
Amazon’dan yanlışlıkla 2 numara 80 ee gram 3 kutu mama siparişi verdim. Oğlum 3 numara kullanıyor. Elimde kalan toplam 2400 gram sma 2 numara mamaları satıyorum. Ben 1750 ye aldım.Almak isteyen olursa daha uyguna vereceğim. Görselleri isteyen olursa paylaşabilirim. Kargodan geldiği gibi üç kutuda tek kolide bantlı şekilde hiç açılmadı.