azizeak çok geçmiş olsun size de 🙏🏻bende ilaçlar konusunda çok kararsız kaldım,durumu hafif görünüyor dediğiniz gibi. Dün öğleden beri buharlı havalarını verdim sadece gece,daha önce ki geceler yaşadığı öksürük krizini yaşamadı sabaha kadar güzel uyudu. Benim oğlumun problemi balgam,ilk günden beri vardı ve bir türlü atamadı havalar attırıyor sanırım dünden beri. Bugün tekrar bi çocuk doktoruna götürüp 2. Bir doktor görüşü alayım diyorum çünkü ilk doktorun bu kadar ilaç doldurmasını bilemedim ve durumu da nedir bilmiyorum açıkçası hafif mi ne durum da hiçbir bilgi verilmedi. Bronşit kesinlikle tedavi edilmesi gereken birşey sonuçta genel hali iyi diye götürmemezlik yapamam içim rahat etmez sonra. Teşekkürler cevap için,hiçbir çocuk hastalık yüzü görmesin inşallah çok zor cidden 😕